zondag 13 februari 2011

Happy Feet

Zojuist heb ik het derde deel van de Inspiratie Challenge geplaatst,
op het blog van Scrapdelight.

De deelnemers worden uitgedaagd om "een boekje over zichzelf open te trekken" !
Als voorbeeld maakte ik deze LO,  met oh zo charmante voeten foto's! :D







Ik heb in de zomer vaak last van warme voeten en ze moeten dan altijd onder de dekens uitsteken voor frisse lucht. Soms kan ik er echt niet van slapen, vooral na een dag strand...
maar nu heb ik dé oplossing gevonden.
Ik maak twee washandjes vochtig en doe ze om mijn voeten!
Er steken dus geen voeten meer onder de dekens uit, maar twee washandjes...

Tja, zulke acties staan normaal niet op mijn Scrap-lijst,
wat een Challenge toch allemaal voor elkaar krijgt!
Erg benieuwd naar de "open boekjes" van de deelnemers!
Je kunt meedoen als je wil, inhaken is mogelijk en je maakt kans op een prijsje! :D
Klik HIER en je vindt alle informatie.

Fijne zondag nog!
Hartelijke groeten,
Corina

2 opmerkingen:

  1. Wat een grappige layout Corina!
    Heb je nou speciaal voor deze layout die foto´s gemaakt ?
    Door zulke "prive zaken" te scrappen leren we je wel wat beter kennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Petra, ging met camera en 2 natte washandjes naar bed op klaarlichte dag! hihi
    En inderdaad, voor je het weet, laat je behoorlijk achter je schermen kijken met zulke LO's! Waar is de grens...??

    BeantwoordenVerwijderen