donderdag 28 april 2011

Hoger en hoger



... is de titel van deze Layout.

De nieuwe lijn "Gabriella " van Bo Bunny is inmiddels populair.
Prachtige motieven, mooie kleuren combinaties en VLINDERS!
{momenteel ben ik verliefd op vlinders}
Dus ik was blij dat ik ermee mocht werken
voor de Scrapdelight Extra. {klik hier}

Heerlijk om weer "shabby" te scrappen!
Ik hoop dat de journaling te lezen is,
want het verhaal achter deze romantische foto
is wel grappig :)























































 










































































Papier: Bo Bunny, Gabriella - 'Promenade' & ''Flight' {klik hier}
Letters: Doodlebug - Beetle black Cardstock letters, {klik hier}
Bloem: Petaloo 
Letterstickers: Making Memories - Tiny Alpha's {klik hier}
Glossy Gel pen: My Paperworld : transparant {klik hier}
diversen: gehaakte bloemen, embossing poeder, kant, brads en metalen hartje


Hartelijke groeten,
Corina

1 opmerking:

  1. Ik vind em super!!! Mooie layout, mooie foto en een heel herkenbare journaling:)

    BeantwoordenVerwijderen