zaterdag 16 april 2011

Quilten met papier


Het quilten fascineert mij al een tijdje.
Met name de patronen en kleuren vind ik prachtig.
De uitdaging is natuurlijk,
om deze hobby om te zetten naar het scrapbooken.
Dus heb ik dit quilt-patroon uitgezocht,













wat rest-papiertjes
en een kleine vierkante pons.
Veel vierkantjes geponst en daar vervolgens
weer driehoekjes van gesneden.

Een beetje puzzelen
en zie hier het resultaat:











































































































Cardstock: BoBunny,  Double-dot-decaf (klik hier)
Papier: Basic Grey, Sweet Treads (binnenkort in de winkel)



Fijn weekend
en de hartelijke groeten,
Corina

2 opmerkingen:

  1. ziet er weer prachtig uit! fijn dat je mij met mijn favoriete voetballer afbeeldt. Hier zijn nog een paar "Cruijffiaanse" uitspraken:

    "In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt."

    of deze:

    "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."

    briljant niet?
    xxx Aernout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This one is absolutely breath taking!! I love the shading and the photos so match the muted sunset colours and the rubons are so well placed... I could go on and on about the design of this one, it is one of my favorites. But I love also that something so beautiful is all about voetball and the journaling so tongue-in-cheek!

    BeantwoordenVerwijderen