maandag 7 november 2011

Bennie



Goedenavond allemaal!

De Kreadoe is weer achter de rug
en we hebben met z'n allen vast genoeg spullen verzameld
om de hele winter door te kunnen scrappen!

Ik ben o.a. gevallen voor een van de nieuwere lijnen
van Prima Marketing, Alla Prima.
De kleuren-combinatie is prachtig warm.
Je kunt er alle kanten mee op;
stoer, lief of poezerig. :)
En hebben jullie BoBunny Dot cardstock al gezien?
Niet dat het nieuw is, maar ik wil het toch even noemen.
Ze zijn perfect voor de achtergrond van layouts.
Subtiele stipjes aan de ene kant en een vage cirkelvormige bewerking
aan de achterzijde, heel mooi!


De layout voor vandaag,
Bennie!








































De reepjes dessin van Composition {klik hier},

zijn leuk om te combineren met bijkleurende kant en lint.




















 



Met DMC garen heb ik een (voor mij) nieuw steekje uitgeprobeerd.
Deze blokjes ontstaan aan de achterkant van de kruissteek.


















Meest tijdrovend waren deze roosjes,  geborduurd met smal lint.






















Bedankt voor je bezoekje!
Hartelijke groeten,
Corina

5 opmerkingen:

  1. Weer schitterend en wat een karwei dat borduren...maar zooooo prachtig!!!!!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in een woord: geweldig!! Zulke mooie kleuren en zoveel mooie details!

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Corina, Wat een super LO. Heel speciaal met al die reepje, lagen, kantjes en borduursels. Mooie kleurencombi ook. Vond het ook leuk om jou weer te zien. Enne...heb alleen de bruine copic gekocht :) Ik heb het blokje van Karola Witczak gekocht bij Michelle. Volgende week laat ik zien wat ik ermee gemaakt heb. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende LO en mijn respect voor je geduld om er zoveel (borduur)tijd in te stoppen. Ik wil altijd maximaal effect in minimale tijd, maar als ik dit zo zie......

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slaap jij ;-) ? you know how much I love this layout! Your techniques here are incredible! HUgzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen