woensdag 7 december 2011

Saint Denis



De mooie kleine haven van Saint Denis d'Oleron.
Nog een zomerse layout
uit de laatste editie van Scrapdelight Extra. {klik hier}





























































Weer ouderwets steentjes geplakt met de hotfix.








































En dit was een van mijn eerste pogingen om een bloem te borduren met lint.

Het papier is van Maya design,
een nieuw merk bij Scrapdelight. {klik hier}



Hartelijke groeten, Corina

4 opmerkingen:

  1. Je layout straalt een prachtig strandsfeertje uit! Ik krijg er helemaal zin van in de zomer. Echt supermooi gedaan! Heb je die swirl helemaal zelf gemaakt met de Hot Fix? Wauw, petje af, hij ziet er echt perfect uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zo prachtig! En die foto, love all over!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog:) De swirl is van Bo Bunny, van het bijpassende Blitzen chipboard vel en heb ik bewerkt met stickles. Ik geloof dat Hobbycompleet De Duif er nog een aantal vellen van op voorraad heeft;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige zomerse layout!! Mooie kleuren en foto's.
    Krijg ook echt zo'n zin in de zomer!
    Jij ook wel denk ik? Zeker na zo'n koude dag!
    Al een beetje opgewarmd?
    Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen