zondag 25 december 2011

Zuiver






Vandaag moet ik nog een bericht schrijven
omdat het om een 'verjaardag' gaat. :)
Cathy viert haar 4de blogjaar
met een challenge.
Ze vroeg een lift van haar layout. {Klik hier}
Ik heb meegedaan
en hierbij mijn uitwerking:

ZUIVER
























De titel roept vast vragen op,
maar dat leg ik uit in de verborgen label.
Papier is van Basic Grey,
uit de stapel Picadilly Collectie die ik onlangs op de deurmat aantrof!





























Dit is de gelifte layout van Cathy:





















Fijne avond nog!
Hartelijke groeten,
Corina

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat is nog eens een prachtige explosie aan kleuren:) Ik vind je layout super! Die vlindertjes zijn zo schattig en ik ben fan van je prachtige stikwerk! Ik ga voor je duimen dat je ook bij deze challenge geluk zult hebben;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci beaucoup pour ta participation !
    magnifique page avec tous ces détails !!!!
    bises cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You will laugh... but I just realised I don't have any of this BG collection!!! And I am loving it so thanks for forcing to go searching for it! xox, M

    BeantwoordenVerwijderen