vrijdag 17 augustus 2012

Dapper



Tijdens mijn vakantie is de nieuwe Scrapdelight Extra uitgekomen,
de leukste online scrapmagazine!

Hier kun je 'm downloaden: KLIK HIER

Vol met zomers werk van het DT van Scrapdelight,
oa deze volgende layout.

Dapper

























Journaling:
"Thomas op de rotsen van Argolis."


























Van deze Bo Bunny serie  (Country Garden) heb ik de twee felgekleurde vellen gebruikt;
samen geven ze een zomers sfeertje aan de layout.























Met scrappers-floss heb ik de voelsprieten van de vlinders gemaakt.
Sommige accenten van het papier (kippengaas en bladeren)
heb ik naar voren gehaald door ze te borduren met DMC garen




























Dit is het originele vel:




























Vingerdoekje uit mijn schatkist.

De swirls zijn van Noor!Design,
leuke stansjes:


 
 






Achter de schermen...
de achterkant van al het borduurwerk :)






























Tot slot de stoere kleine man!






































Hartelijke groeten,

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt Corina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FANTASTIC!!! I love the stitching around the leaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je lay-out is geweldig! De kleine foto heeft wel wat weg van Michelangelo's schilderij - echt heel mooi! En ook alle stikwerk ziet er weer pico bello uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de titel zo leuk gedaan en de accenten van het papier komen door het borduren heel mooi naar voren.
    Het is weer een plaatje Corina!
    Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Layout met schitterende accenten.
    Groetjes ageeth

    BeantwoordenVerwijderen