dinsdag 30 april 2013

Ini-mini met labels







Met de kleine labels van Kimya heb ik een ini-mini gemaakt :)




















































De letters voor de titel zijn gemaakt met de nieuwe Alfabet stans van Noor!Design





































Het lichtblauwe Bakery´s twine was precies de goede kleur bij het papier.















De kleine bladzijdes zijn bewerkt met verschillende stansen en stempels.





































































Veel plezier morgen met konings-dag!
Hartelijke groeten,

8 opmerkingen:

  1. Wauw, die is echt mini...en superleuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem zo schattig! heel mooi hoe je alle stansjes gebruikt hebt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love how sweet those little frames are with all the die cuts decorating the pages... soooo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeee FB -dinnetje....ik wilde eigenlijk bloghoppen voor Let's Get Bizzee en ik denk dait leuke mini album had ik toch laats gezien ;-) Ik wist niet dat jij een blogje had......en een leuke ook.
    Dit mini label boekje is super!!! Natuurlijk voeg ik je dadelijk bij mijn favorietjes....en kom terug voor de bloghop.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een enig idee! Dit lijkt me ook erg leuk om als persoonlijk bloknootje te geven, dus met bladzijdes erin om wat op te schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen