donderdag 18 mei 2017

Noor!Design Bloghop Juni


Goedemorgen allemaal.



De nieuwe juni artikelen van Noor!Design liggen weer in de winkels.


 



Ook deze randstans is uitgekomen.



 En daar heb ik de volgende layout mee gescrapt:



De stans heb ik uit zwart gesneden 






 en tussen de lagen design papier geschoven.




Ook heb ik gebruik gemaakt van de Scr@p stansen die deze maand zijn uitgekomen.





De titel Beautiful heb ik 3 maal gestanst om de letters wat dikker te maken.





Tot slot zijn een paar pijltjes verwerkt in een hoek van de layout.




Tot zover mijn deelname aan deze bloghop.
Ik wens jullie veel plezier met het werk van mijn collega's!



Klik naar de volgende inspiratie bij






25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie scrab pagina.
    Ik heb nog nooit een scrappagina gemaakt maar ik zie steeds van die mooie creaties van jullie dat ik me er binnenkort toch ook eens aan ga wagen. Ik ga het steeds mooier vinden. Bedankt voor je inspiratie
    Gr. Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat al op je layout. Beautiful en dat is het. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel wat anders, maar prachtig is deze layout! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige layout 😀 Groetjes Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fantastic layout Corina! I just love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die scraplijn is erg mooi! ik zou haast beginnen met foto's scrappen ect.. Maar ook op kaarten kan je ze prima gebruiken denk ik. je hebt er een mooi geheel me gemaakt. top!leuk idee om het 3 x te snijden. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pff... kaartjes maken, scrappen, alles is leuk. Prachtige lay out!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie creatie Corina, prachtige layout...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Border nummer 2 op mijn lijstje. Hihihi. Oh ook zo mooi gemaakt! Erg mooie layout, met al die lagen.

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even tussen al het kerstgeweld een heel ander project. Gaaf. Wat een mooie layout en die randstans .....echt helemaal SUPER

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous layout here and sooo different, and oh sooo beautiful. Really great work on this.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige layout Corina.
    Echt geweldig.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk idee, mooie kaart.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie layout Corina. De kleuren zijn ook prachtig . De foto is ook erg mooi.Een mooi compleet geheel.
    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi nog niet gedaan , wel al het een en ander in huis en dankzij jullie voorbeelden steeds meer zin om aan te beginnen .

    Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik verwachtte een kerstkaart,zoeken maar je hebt een heel andere kaart gemaakt.
    Maar dit is ook prachtig.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie lay out. Ik vind de uitwerking van "beautiful" leuk gedaan, een mooi detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend gemaakt Corina!
    Ben er weg van ,de mal is ook prachtig!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen