donderdag 16 augustus 2018

Noor Design collectie September 2018


Goedemorgen allemaal!

Hier ben je beland op de bloghop van NoorDesign.
Het gaat om deze nieuwe collectie van September:

***************
 Ik heb mij vermaakt 
met de envelopjes-mal
Klik 6002/0864
.


Met de mal kun je 6 verschillende envelopjes maken,

met een super leuk resultaat!



Als basis heb ik wit cardstock gebruikt
en voor de bekleding nam ik het nieuwe papierset Dots & Stripes
Klik 6011/0574

Een beetje doodelen,  
een leuke stempel erop
en je hebt een schattig persoonlijk kaartje bij een cadeau.
 
Geef nou toe,
dit is toch veel leuker dan zomaar geld geven?





En wat dacht je van dit schattige kaartje,
als je een persoonlijk woordje bij het Kerstcadeau wil geven.





Het rondje dient als label,
om het kaartje eruit te trekken.


Het is gestempeld met het hartje uit de Journaling-kit


http://www.everylilthing.nl/scrap-snijstencils-stempels-journaling-kit.html


Klik 6004/0028
Het lachende mondje heb ik zelf toegevoegd ;)

************

Veel plezier met deze bloghop,
de volgende in de rij is:

Hartelijke groeten,

27 opmerkingen:

  1. kei leuk zo die mini- envelopjes .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corina, je jebt wel hele leuke envelopjes gemaakt. Ze zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hoe je deze envelopjes hebt versierd. Geeft veel ideetjes wat ermee te doen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gave kleine envelopjes Corina, mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal te gek dit stencil met al die envelopjes, heb hem ook gelijk besteld. Super leuk deze voorbeeldjes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden van die kleine envelopjes Corina, gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk die kleine envelopjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je ons laat zien wat je zoal met de enveloppen kan doen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stencil om te hebben :-). Leuk die envelopjes zo verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo word geld of cadeaukaart geven echt een feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O hier word ik ook zo blij van
    Super zijn ze die kleine flopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! Had je al in de mail langs zien komen en ben gelijk op jacht gegaan wat de stencil moet kosten. Zo leuk die envelopjes. En zeker in dit papier lijntje. Ik ben verliefd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn deze leuk. Je kunt ze voor zoveel doeleinde gebruiken. Mijn verlanglijstje wordt el lang zo met hoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatjes deze envelopjes en zo voor alles te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vlotjes geworden, leuk idee om daar geld in te doen en dan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk die mini envelopjes. En die nieuwe papier serie dots en stripes is ook erg mooi. Erg leuk gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk 😍😍 die kleine envelopjes. Ik heb het stencil meteen besteld. Ik dacht deze moet ik gewoon hebben. Net als al die nieuwe noortjes, die zijn ook zo gaaf. Groetjes Monica 💞🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo zoet die envelopjes .. .
    Die wil toch iedereen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind ze heel gaaf die envelopjes allemaal ook leuk bewerkt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heek erg leuk. Geeft heel leuk geld zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk zo met al die kleine envelopjes en zo mooi bewerkt en gestempeld top!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk zulke envelopjes, mag ik vragen welke stempels je hebt gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      het is deze stempel:
      http://www.everylilthing.nl/stempel-teksten-rond.html

      Verwijderen