maandag 14 februari 2011

Mini Shoot

Dit is Noah, de "sfinx" van de straat!








Vorige zomer verloren de buren hun baby aan de vreselijke ziekte Leukemie.
Hun twee angora katten zwierven in die tijd vaker op straat dan goed voor ze was.

We besloten ze een beetje te adopteren
met gevolg dat twee prachtige katten regelmatig voor onze deur paradeerden.
Noah is de kater en heeft manen als een leeuw!
Hij is niet makkelijk op de foto te krijgen,
maar na verwoede pogingen sleepte ik er toch een paar mooie plaatjes uit.
Ik ruik een scrap-pagina! :D

ps. ik weet trouwens niet eens zeker of het een Angora is ...

Hartelijke groeten,
Corina

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto´s!
    Knap hoor om zo´n bewegelijke dieren zo scherp te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Corina wat een prachtige foto's. Dat gaat mij echt niet lukken met onze poezen.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig beest zeg!!! Prachtige foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty !! Het lijkt mij een Noorse Boskat zo te zien. Hopelijk worden die van mij ook zo lekker pluizig...
    Ik ben benieuwd naar een uitwerking, dat verdient hij wel !!

    Groetjes, Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen