woensdag 16 november 2011

Euh...weer die uilen!


Het is écht geen Uilen-obsessie hoor!
Maar misschien heb ik er deze dagen een speciale neus voor.
Net als wanneer je schoenen wilt kopen;
dan ga je ineens op alle schoenen letten.
Hoe dan ook,
ik kwam laatst een leuke digi layout tegen,
met een gehaakt uiltje erop.
Toen móest ik 'm 'na-haken'. :)

En zo is ie geworden:
























Vraag mij niet naar het 'recept',
ik weet écht niet meer wat ik gedaan heb...

Dit is de layout waar ik op doelde:
{Amy Kingsford}





















Zo, en dan zal ik nu ophouden over uilen! :))

Hartelijke groeten,
Corina

7 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie! Lijkt wel of ie uit het nest gevallen is:) Knap dat je dat zomaar uit je hoofd doet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk uiltje!:) Ik kan niet eens een onderzettertje haken, laat staan zoiets ingewikkelds!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus je wilt me zeggen dat je dit ziet en het gewoon kunt namaken???...ben er stil van...
    Enne...je hebt wel een uilen-obsessie...hahaah...Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Corina! Oh my goodness . . . your little owl is ADORABLE! I might have to try making one.

    Yes, I would LOVE your recipe for stampot! I love to try new recipes, especially from other countries. So if you have the recipe handy, I would be very grateful for it!

    My email: sjbarancik@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen