maandag 2 december 2019

Happy new Year ATC

Goedemorgen!


Vanaf 1 december is de nieuwe ATC Swap van start gegaan
met als thema "Oudjaar".

Voor die gelegenheid ben ik op zoek gegaan naar Noor-stansen 
die ik ervoor kon gebruiken.

Hier het resultaat:


De achtergrond vellen heb ik gekozen uit meerdere Design Papier sets van Noor.
De zwarte sterren strepen zijn gesneden met de stans uit de Winter Wishes serie:


6002/0911
Koop HIER




De losse sterren zijn gesneden uit glitter papier.
Ik heb daarvoor de sterren gebruikt uit de set Christmas van de One of a Kind serie:

6002/0583




Ze passen perfect bij de sterren-rand en geven het op deze manier meer diepte.
Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt om mee te doen aan de ATC swapp.

Kijk HIER voor alle informatie.

Hartelijke groeten,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten